יום רביעי, 4 בספטמבר 2013

אירועים פרטיים



אירועים פרטיים בספא הוטל במלונות ספא/אחוזות פרטיות

ספא הוטל וצוות ספא הוטל יפיקו עבורך כל אירוע פרטי בין אם מדובר ביום הולדת, מסיבת רווקים/רווקות, יום כיף עם החברות הקרובות. אנחנו בספא הוטל שמים דגש על חווית אירוח עשירה לקבוצות וארגונים, בשילוב סדנאות וארוחות קולינאריות. במרכזי הספא שלנו יש בריכות שחייה, סאונה יבשה , חדר כושר, שירותי קפה ותה.
מלונות הספא /אחוזות פרטיות מאפשרים חווית נופש מרגיעה, בחלקם מול הים, ובריכות השחייה אשר עוטפת את המבנה, לחוויה של שלווה ושכרון חושים ולאירוע מושלם ובלתי נשכח עם האנשים היקרים לך.
חווית האירוח שלנו כוללת גם, חדרי מקלחות מאובזרים ומוצרים טבעיים לשיכרון חושים מלא.

טיפולים בהתאמה אישית
הטיפולים מותאמים לפי בחירה מראש, נתאים עבור כל קבוצה סדרת טיפולים אותם יקבל כל אחד מחברי הקבוצה. הטיפולים יתבצעו בסבבים של מספר אנשים, בחדרים אינטימיים ובאווירה מרגיעה, ע"י מיטב המטפלים בעמדות טיפולים /אישי לפי בחירה

סדנאות
במהלך היום ניתן לשלב סדנאות חוויתיות, לגיבוש ולהשלמת חווית השחרור מהשגרה. בין הסדנאות שתוכלו לבחור: סקסולוגית, חשיבה יצירתית, סדנת צחוק, סדנת שוקולד, נומרולוגיה ועוד

עיצוב ואווירה
מתחמי האחוזות ובתי המלון שנבחרו בקפידה על ידי ספא הוטל. מעוצבים בהתאם לקו הפאנג שוואי, עיצוב נקי, לבן ברובו אשר משרה אווירת רוגע ושלווה. הריהוט נבחר בקפידה ומותאם לקווים הנקיים לאפשר חוויה הרמונית מושלמת. לריהוט במתחם הספא תפקיד מרכזי בהשלמת המראה והאווירה, ומשלב שני קווים עיקריים, האחד- רהיטים בצבעים עדינים במראה רומנטי, עם כורסאות וספות מחבקות, לצד טפטים ומשטחים בגווני חום אדמה ואפורים לצד כל אילו משולבים נרות ריחניים ועטיפה עיצובית , להשריית חוויה של שלווה וריפוי.

השירות  בספא הוטל
צוות האירועים המקצועי יעטוף וילווה אתכם מרגע הגעתכם, עם שירות אישי לכל אורך החוויה.
מנהל האירועים והקבוצות ייצר לכם אירוע מגבש וחוויתי עם ארסנל של כל סוגי החוויות, ארוחות, עמדות משחק, מתנפחים, אקסטרים, אבזור, מיתוג המקום לארגון, המיקוד בפרטים הקטנים לייצר לכם את החווית ביחד השלמה.



תגובה 1:

  1. האם מלונות באילת ערוכים להציע שירותים כאלה (סגירת אירועי ספא פרטיים) גם הקיץ, לקבוצות קטנות בעיקר? מאוד מתלבטים האם לסגור מעכשיו ובתקווה במחיר טוב (בשל השריון המוקדם ובתקופה שכזו) אבל מפחדים שהדבר ייתקל בבעיות ושנצטרך למצוא פתרון אחר. גם מדיניות החזרת הכסף איננה ברורה..

    השבמחק